jueves, 10 de diciembre de 2009

Albert S.:Parc Nacional d’Aigüestortes i estany de Sant Maurici


Aquest lloc, està situat a la Vall d’Aran. Es tracta del Parc Nacional d’Aigüestortes, un lloc meravellós.
El paisatge és d’alta muntanya, les muntanyes són rocoses i pelades a les zones més altes.
Sembla que la fotografia està feta a l’estiu ja que el cel es veu bastant blau i les muntanyes no estan nevades.
Hi destaca sobretot l’estany de Sant Maurici amb les seves tranquil•les i fredes aigües, també “els encantats” que són les muntanyes bessones situades a la dreta de la imatge. Al fons es veu una serralada on jo vaig pujar l’estiu passat.
Al voltant del llac de Sant Maurici la vegetació és abundant, fins a un cert punt en que, degut a la altitud, deixa d’existir.
A mi, aquest paisatge em transmet felicitat i sobretot tranquil•litat, potser perquè allí m’ho vaig passar molt bé durant unes vacances.