miércoles, 24 de marzo de 2021

LA POSTA DE SOL, QUINA MÀGIA TÉ



Camino pel port,

una gavina se m'apropa 

i em dona confort,

veig un vaixell que se'n va,  

per la mar enllà.


Em poso a plorar:

el meu pare se'n va.

Em mira la gavina,

uns ulls negres té,

és una heroÏna 

del seu conte també. 


Les meves llàgrimes 

són com el mar

que no s’acaben mai…

començo a buscar

els meus estimats animals.

No trobo ningú 

tots han marxat

tots tenen son 

i no estan pel meu disbarat.


El sol s'està ponent, 

veig la meva amiga

tan fidel com els 4 vents.

S’apropa cap a mi,


m’abraça,

 ella sap a que m’enfronto.

Ella sap com estic.


Amb el seu accent, 

em diu: 

“Tot anirà bé, 

jo estic amb tu 

i la teva familia també.

Marxem caminant 

amb el bastó a la mà... 

es fa de nit

la posta del sol se'n va.


WAKANDA